donderdag 10 juli 2014

Zomaar een kaartje....

Jeah!!! Wij hebben vakantie!!!

Wat kan een mens daar aan toe zijn zeg, ik heb grote plannen voor de vakantie, alle stempels die ik nog nooit voorzien heb van inkt (bloos, bloos) wil ik graag eens kleuren en verwerken! Ja, ja, nobel streven hé?! HIHI Nu maakt Magnolia het niet veel makkelijker voor mij, want mijn vakantie begon helemaal leuk toen ik de 'summer -stempel kit' binnen kreeg en de 'Doohickey Kit'. Wat een feest!


Nadat ik alle stempels had gemounted en gestempeld (heerlijk in het zonnetje op het terras) ben ik begonnen met kleuren van dit schatje! Eigenlijk had ik een andere favoriet waar ik eerst mee wilde beginnen, maar de kinderen waren mij voor ;-) 


Deze Tilda (ik ben wel benieuwd welke naam zijn krijgt, LOL) gestempeld met Memento; rich cocoa en ingekleurd met mijn derwents. Ga ik weer meer doen! Want dat is toch ook wel heerlijk hoor.... Het viel mij alleen wel op dat de ogen van tilda groter zijn geworden. Of ligt dit aan mij... Ik moet er even aan wennen!

Deze week ben ik dan ook nog een avondje zoet geweest met bloemen maken, want alle bloemen op deze kaart heb ik zelf gemaakt. Zo leuk om te doen! Het is een tijdrovende klus, maar het is vakantie, LOL Dus tijd zat....


De vorm is gemaakt met een XXL Die van Sizzix. Het papier is van Maja Design; Safiero. Dit is toch wel mijn favoriete collectie! Wanneer ik nog eens in de winkel ben neem ik nog wat velletjes mee, wanneer die er nog zijn, want het was limited....


Achter het afdrukje zit ook nog een soort doily, deze is ook van sizzix. Verder zijn de wolkjes van Joy! De draairoosjes van MD, de dia-raampjes, hartjes-tags en vlinders van Magnolia. Ik heb geen takjes gestanst, maar dit keer charms in de vorm van een takje verwerkt tussen de bloemen. Natuurlijk mag het kreukellint niet ontbreken! Met op de strik een parelkern. Verder nog kant en verbandgaas. De tekst-stempel komt ook uit de laatste stempel kit!


Met deze kaart zou ik graag mee willen doen met de volgende challenge's:
Midweek Magnolia's  - Anything Goes with Summer Fun
Magnolia Forever - Summer
Lovely Hänglar or Sweet Magnolia - Summer Fun
Totally Tilda - 100e!!! Anything Goes
Magnolia Mania - Summer

Ik ga tussendoor lekker verder freubelen, hopelijk kan ik jullie snel weer een mooi kaartje of creatie laten zien. Maar ik kan het niet zoals sommigen van jullie iedere dag hoor! Ik ben altijd wel een paar dagen bezig met een kaartje....

Fijne dag toegewenst! Liefs Lotte

21 opmerkingen:

  1. Hallo Lotte,

    Wat een leuke kaart is dit weer en die nieuwe stempel van Magnolia ziet er zo lief uit en inderdaad de oogjes zijn groter dat was bij de vorige serie ook al maar vind het wel lief staan en je bloemen zijn fantastisch ik maak ook altijd mijn bloemen zelf vind het zo leuk om te doen het maakt je kaart toch persoonlijk ik ben benieuwd welke leuke stempels er nog meer in de nieuwe serie zitten/staan (lol)!!
    En heb nog een fijne vakantie geniet er lekker van!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een svhatje zeg je kaart, lieve kleurtjes en prachtige bloemen zeg, hier is het nog geen vakantie maar nu gelukkig wel heerlijk weer, geniet van je kit en de DooHickey's ik vind ze ook super en ben er ook al mee aan het freubelen geweest, voor straks een fijn weekend liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart en leuke stempel, ook al heb je gelijk dat de ogen vrij groot zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje. Erg mooi! Zelf bloemen maken staat nog op mijn to do lijstje. Eerst nog een paar weekjes werken en genieten van mijn mooie verjaardagskaarten. Leuke dingen voor mijn verjaardag gekregen nu alleen nog tijd, ha ha. Hele fijne vakantie.

    Groetjes Cathalijne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super mooie kaart!! Een leuk model, prachtige details en een hele leuke Tilda die je geweldig hebt gekleurd! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Lotte, ik vind hem super en wat is deze magnolia lief en mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een dot van een kaart Lotte. Errug mooi vind ik de bloemen, wauw knap dat je zoveel verschillende zelf hebt gemaakt. Deze Tilda vind ik wel heel lief en je hebt haar mooi ingekleurd met je Derwents, ben er net zelf ook weer mee aan het kleuren. Geniet nog van je vakantie, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart.Prachtige bloemen heb je gemaakt.Geniet van je vakantie en freubel ze.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze weer leuk hè, die nieuwe stempels. Vind het wel wat hebben die grotere oogjes. Je kaartje is ook weer een echte bjoetie, schitterend!!! Een fijne vakantie!
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart heb je gemaakt! Heerlijk om er even de tijd voor te hebben als je vakantie hebt. Geniet ervan!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Your card is simply adorable :0)))

    Thanks for playing with us at Magnolia Mania ;0)

    Hugs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooooo wat prachtig Lotte!!!
    Een schitterende creatie!! Bijzonder mooi!
    Wat mij betreft een topper!!
    Fijn weekend
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fabulous summertime card Lotte, such a pretty Tilda, beautifully coloured and lots of lovely details. Thank you for coming over to play with us at Midweek Magnolias. Good luck! Hugs Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een feestje hier op je blog Lotte!!! Echt een geweldig, mooi, lief en schattige kaart en weer zoooooooo mooi ingekleurd. WAUW! En wat een bofkont ben je zeg, dat je de kit alweer binnen hebt. Ze is superschattig!! Jij zegt dat ze grote ogen heeft, ze lijkt helemaal wel een beetje gedrongen, als je snapt wat ik bedoel. Maar schattig blijft ze ....hahhah!! Geniet van je vakantie meid!! heerlijk kleuren en kaarten maken, wat wil een mens nog meer!! Fijn weekend, Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow, a beautiful card
    Thanks for playing with us at Magnolia Mania

    hugs
    TAnja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sweet card in great colours!
    Thank you for joining us over at Magnolia Forever. Good luck in the draw. Hugs, tamika xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Such a beautiful Card! Thank you for sharing at Magnolia Forever Challenge Blog - Summer Challenge! Hugs Julie DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. What a lovely summer card. Love the cute Tilda and the pretty papers you used.
    Thanks for sharing on Magnolia Mania Challenge.
    Hugs
    Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja, ja, tijd zat, ik geloof je meteen;-) Wat een plannen... ik hoop dat het je gaat lukken, want dat betekent dat je vakantie relaxed verloopt... Maar wat is het een geweldige kaart! Zo prachtig gedaan met al die bloemen en die takjes staan er geweldig bij.
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Stunning!!!! I love colours and details. Tilda is awesome!
    Thank you for joining us at Midweek Magnolias!
    Hugs, Barbara GR

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat.
Ik lees ze met veel plezier!

Liefs Lotte